Saturday, January 3, 2009



hallluu semua..buat kaki tengok wayang bulan nie kuar citer THE SPIRIT..
klu tgk poster mmg gembaq sbb warna hitam,merah ngan putih jer
tapi jalan citer dia mmg hampeh...
bagi aku citer xseperti aku harapkan sbb ingtakn penuh dengan aksi-aksi yang mendebarkan tapii...mcam citer lawak lak...
tapi nasib baik aku g tengok free...
so xla rugi
ermm..untuk korang semua aku syorkan xpyh la buang duit nk tengok citer nie..
lebih bek layan citer YESMAN..mmg gempak!
citer YESMAN nie berdasarkan sebuah buku dalam bahasa english yang telah diadaptasi kan ke filem..
mmg xkering gusi,gigi,geraham dan sewaktu dengan nya..
soo..apa tgu lagi..cepat g bersiap layan citer YESMAN!

1 comments:

Nur Sharmila said...

btul2...jgn tgok the spirit..aku g tgok ngn adik2 aku..erm...menyesal gila
xbest gila2...first time rmai org kuar awal dr pggung..aku g tgok kat queensbay..nm cita The sorit cm best tapi xbest gila2..buang duit je


 

Blog Template by Adam Every. Sponsored by Business Web Hosting Reviews