Monday, February 16, 2009

jom tengok wayang!!!







nie la penyumbang yang menyumbangkan suara dalam citer upin & ipin nie


salam semuaa......

rasanya agak lama la saya xtulis blog nie kan..huhuhu
semuanya sbb keja..keja.keja n keja...tapi duit xkan penah cukup pn

apa la nk wat kan..dapat duit jer pastu abih..mula la nk rosak la hilang barang la

tension tol la..huhu..tapi memandagkan saya nie wat partime kat GSC so adala curi2 tengok wayang free.hahaha..syyyyyyhhhh!!jangan gtau kat orang lak.hahaha

semalam sempat la saya tengok citer upin n ipin..rasaya da best animation film yang orang malaysia wat la..dengan kos 4juta tue..tapi bagi saya la kan,citer camtu xperlu terlalu banyak fiksyen sgt coz citer tue untuk semua kan..tapi so far okla citer nie

lawak pn lawak..tambah ngan kecomelan upin n ipin tue...btul..btul...btul x??

kita patut sokongan buatan tempatan,rite??so apa tgu lagi jom la tgk citer geng pengembaraan upin n ipin..xkan rugi!




ha...nie lagi satu citer yang bagi saya kita semua patut tengok..tue pn kalo minat la..hahayangsapa2 yang minat ngan Brad Pit ngan Tom Cruise leh layan citer nie..citer yang pertama ialah The Curious Case of Benjamin Button..nie citer betul xda tipu2 punya..hahahah...secara sinopsis la saya gtau la ek..brad pitt nie dilahirkan dengan satu penyakit apa tah..tubuh badan dia jadi tua wlaupun masih kecil..so dia wat camanana tah untuk 'memudakan' kembali tubuh badan nya..yang selebihnya korang tengok la sendiri..hehehe




0 comments:


 

Blog Template by Adam Every. Sponsored by Business Web Hosting Reviews