Tuesday, March 31, 2009

selamat tinggal Menggapai Kinabalu 08/09



salam semua..

semalam merupakan hari yg sedih wat aku..yelaa..my baby projek akhirnya tersungkur

 menyembah bumi tanpa ada pautan.hu

apa leh wat kan dh nasib ak nk jadi camnikan..so terima jelah walaupun pahit.tapi aku rasa kalu

 jadi pun p menggapai msti xbest kan..yela tgk jela AJk yg len nk suruh dtg meting pn bapa kerat

 la sangat.so dari situ ak dh boleh agak dh bagaimana ngan kesudahan perjalanan projek ini.kalu

 di singkap balik perjalanan projek ini mmg berliku..pada mulanya dijanjjikan tempat untuk

 mendaki tapi last2 xdapat tempat..pastu ada tempat lak tapi ngan harga RM750..sapa mampu 

bayar?rasanya Ajk yg lain pn xmampu nk bayr kan..suruh turun untuk comunity servis pn 

sshkan.tapi xpelah myb diorang nie ank orang kaya so jijik nk wat keja2 camtu kan..so ap leh ak 

wat lagi kalu xda usha untuk diri sendiri kan.tapi mmg ak sedih la xdapat naik gunung 

kinabalu.sbb impian ak sejak menetap kat 8th nie adalah nk takluk Gunung Kinabalu tapi 

harapan itu boleh la ak simpan sebagai kenangan yg agak2 pahit.huhu.pada mulanya setelah 

berbincang ngan Mt 2 hari lepas semua bersetuju untuk postpon projek nie..so at least this 

projext still going kan..ak pn punya la smgt wat general meting smlm sbb  nk gtau smua ttg 

nie..tapi bila ak wat undi sapa nk join projek nie lagi..nk thu bapa orang ja yang nk??1,2,3,4,5 

sahaja..wah..banyak kan?mmg berbaloi..ak sangup merayu pada pihak pengrusan utk postpond 

kat projek nie..tapi kalu setakat 3,4 kerat ja yg terhegeh-hegeh nk merayu untuk apa kan..silap2 
ak kena maki..FOc jer..anyway dengan rasa rendh diri ak ucapkan terima kasih banyk kat smua 

MT yang banyk tolong ak n ajarkan ak bnda yg ak xthu selama nie..ak hargai sangat n moga 

tuhan ja dapat balas jasa smua.tanpa korang semua yg banyak bersabar melyan karenah ak.ak 

mnta maaf banyak2 sbb xdapt menjayakan projek ni seperti yg di rancang.so pasni tiada lagi 

projek menggapai kinbalu..so wat pelajar-pelajar junior LU PIKIR LA SENDIRI!!!

3 comments:

suehaz4429 said...

huahuahua...ciannnyerrr..
hmm..xpe2..taun depan wt lagiikk..
nak join gakk..heeeeeeee~
taun ni owg nak g beijing dlu....
taun depan last sem baru nak ikutt...naik gunung..huhu..

dzul fahmie said...

bro aku pun minx maaf kalau aku da wat salah dlm komuniti ni...tapi tntg komuniti servis aku sory sgt sbb masa tu aku memang xde kat kolej sbb da program under kolej..xpe hg dah wt sehabis baik..sory.

A.B.U said...

huuhuuu...sedey...


 

Blog Template by Adam Every. Sponsored by Business Web Hosting Reviews